26 nov. 2008

PB är folkkär


Ara är folkkär.
Vem bestämde det?
När blev Ara folkkär?
Hur blir man folkkär?

Är Jan Guillou folkkär? Var han folkkär innan han debatt-chattade om IPRED som nu handlar om hamburgare från Max och nätpedofiler?

Ludmila var folkkär sen inte folkkär sen folkkär igen sen otroligt folkkär sen otroligt ofolkkär.

PB är folkkär. PB älskar folk.

För övrigt skriver PB alltid under med PB när PB skriver något.

PB är ingen hjälte. Även om PB gärna vill vara en hjälte. PB är iallafall folkkär.

(Jerringpriset närmar sig med stormsteg. Hualigen.)

PB

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här kan du och ni läsa om dagens debatt
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3862478.ab

Anonym sa...

Jag gillar att PB skriver att PB alltid skriver under med PB när PB skriver något. Om jag inte missminner mig så finns det en fotbollspelare vid namn Zlatan Ibrahimovic, vilken enligt diverse medier påstods ha vunnit guldbollen i år(andra medier har hävdat motsatsen), som förr ofta talade om sig själv i 3:e person. Roligt och lite dråpligt tycker jag faktiskt. Övriga jämförelser mellan ZI och PB lämnar jag åt sidan då jag icke finner så många.

/T

Anonym sa...

hej