14 feb. 2009

En Pellejöns snor inlägg

En Pellejöns har snott inlägg från PB.

"Bild från ett Klassiskt blogginlägg som Disco-Chrille själv hittat på"

Vem i hela helgotta är Disco-Chrille?

Pellejönsen länkar till PB som en liten ursäkt.

Pellejönsen påstår i inlägget att bilden är tagen på Rhodos.

I vilken sjö på Mallorca ligger den grekiska ön Rhodos?

Här är ursprungsinlägget
Och här

Detta är en skandal som saknar motstycke i bloggvärlden.

En skymf.

Förnedring.

Stöld.

Exakt som att stjäla en bil.

Fram för fler FRA och IPRED-lagar.

PB

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att PB tagit dessa bilder till sin blogg från den andra sidan. Så det så!

Anonym sa...

"Bild från ett Klassiskt blogginlägg som Disco-Chrille själv hittat på
pbbloggar.blogspot.com"

Hade han skrivit ett kolon (:) efter ordet "på" så hade hänvisningen icke gått att missförstå. Var stolt, PB, för detta är inget att gny över.

Anonym sa...

snor? Som i förkyld vätska?

Anonym sa...

De är brolin på bilden som är discochrille!;)

Anonym sa...

Jo jag vet att det INTE var på Rhodos.. Fick det påpekat av en av männen på bilden direkt efter att jag publicerat..

Ber om ursäkt att jag "STAL" ditt inlägg och sedan länkade till din blogg "som en liten ursäkt".. Jag viste inte att du var Larger than Life

//CalleHå