20 juli 2009

Berget skriver hem till Sverige

Halloja Hola!

På lediga stunder brukar jag ta med mig mitt målarstativ, penslar och färg.

Brukar måla av folk i allmänhet här nere på ön. Det är roligt att måla.
Men så kommer man ju också från en mycket konstnärligt lagd familj.

Teater, sång, instrument och konst, ja det är livet det.

Mina spanska motiv kommer jag sedan sälja i samband med Westbo Hockeys hemmamather.

Jag har sparat till lite längre hår också.
Ett vackert och vågigt svall som jag brukar plattonga/plattongisera(?).

Jag har förresten hört att en känd lokalkändis härnerifrånn Knasson träffat Mighty Moose Ultras i Malung. Rent av den värste. Jaja det blir säkert mer om det senare.


Hejdå dådå.

Berget

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker att den där pojkspolingen med orangefärgad tröja ser lite småmätt ut. Tuggar han mån tro på ett gäng köttbullar? Mycket sannolikt är det så...
/Linka av & an