21 juli 2009

Knasson rapporterar från Dansbandsveckan i Malung 2009

Många möten blir till under Dansbandsveckan i Malung.

Mötet med Mighty Moose störste och hårdaste Ultras var spännande.

"Jag älskar älgarna" sa han.
"Att hålla på ett lag är religion för mig" forstatte han.
"Jag äter alltid älg, och min favoritlåt är Cotton eye joe som spelats i Gislerinken sedan tidigt 90-tal vid samtliga avblåsningar."

Vad han heter? Ja, han sa att han kallas för Älgen Johansson från Brorayd.

Är det från dig "hejsan broaryd, är ni klara" kommer i från undrade jag?

Älgen Johansson svarade med ett våldtäcktsskrik "jajjamensan fattas bara", så det hördes från Grönlandsparken ända upp till Orrskogen.

Och det är ju en rejäl jävla bit som alla vet.

Fler rapporter är att vänta.

Over and out från mig Knasson

4 kommentarer:

Anonym sa...

En ultra, flera ultras

Anonym sa...

En ultras flera ultras

Anonym sa...

En ulla, flera ullor

Anonym sa...

en ulla, flera olle