23 juli 2009

Knasson rapporterar från Dansbandsveckan i Malung


Säänare krappar!

Att alla som är något är på Dansbandsveckan i Malung är inget nytt.
Men att vi har internationellt kända celebriteter det var väl ändå lite oväntat kanske.

Jag bestämde mig för att ställa några frågor till Hulk Hogan. Frågar som jag funderat på i alla år jag följt wrestling.

Hello Hulk! Is it ok whith a few questions?

No iam a hard one svarade Hulk Hogan med sin säregna, hårda och brutala röst. And i dont answer nothing. But i realy like Dänsbänsweek in Malung you know, forsatte han och sken upp som en sol.

Ok see you att dänsbana six tonight då sa jag.

Peace out bro sa Hogan och gjorde tummen upp till min fotograf "Quasimodo".

Quasimodo är en tjej som på många sätt liknar Quasimodo, och som jag träffat och dansat med en del. Mest dirtyfoxtrot. Klämmigt det.

Over and out från mig Knasson

1 kommentar:

Anonym sa...

"Världens bästa Knasson..."