16 aug. 2009

Berget skriver hem till Sverige

Hola Bandidos!
Efter en lång säsong som snart börjar närma sig sitt slut börjar jag längta hem.
Detta är något jag längtar lite extra till.
Datan. Där brukar jag spela dataspelet Commandos. När jag "savar" tittar jag på bilden med mig som ishockeyspelare(där uppe i högra hörnet).
Min pokal från Frösakullsmästerskapet i golf 2002. "en gång vinnare alltid vinnare" hehe.

Saknar min spanskabok. Hade kunnat komma till användning härnere då va.

Ja min cd-samling, stereo och sjörövarskepp saknar jag lika mycket som Westbo Hockey saknar en vinst.

Här har vi ett fotografi där Foppa träffar mig (Berget va) för första gången.


Tänker ofta på min samling av goa filmer. Svensson Svensson-fodralet innehåller en helt annan film, höhö. Men det är det ingen hemmave som vet.


Den där planschen med Bob Marley. En bild på Bob med hjälp av små skivfodral. Måste varit jäklit marigt att få ihop.
Aa fin den.

Å min samling av gamla välsorterade tidningar! Däri högen ligger också en autograf som jag fick av nr26 i GSK. (autograf, varför heter det så? vadå auto liksom?)




Här har vi den! Den sista bilden, men kanske det man saknar mest. Min skjorta och tröja jag alltid har på mig på julafton.
Berget







Inga kommentarer: