7 aug. 2009

Knasson rapporterar från Dansbandsveckan i Malung?

Hejsansa!

Knasson här! Jag vill gratulera alla dänsbändslovers!
Vi har bestämt oss!
Äntligen!
Härmed kan jag stolt presentera det nya dansbandet.

Smålandzz

Visst låter det?!

Vi har som mål att uppträda i Grönlandsparken i Malung nästa år.(v 29, alltid v29)

Vi kommer köra covers

Vi kommer köra playback

Vid skrivandets stund har vi en låt i repertoaren.

Jigs med låten "Min Jojo"

Vad tror ni?

Tipsa gärna om fler låtar!

Jag kommer senare göra en presentation av bandet och dess rollfördelning.

Det här kommer bli stort.

Sjukt stort!

Sanna mina ord, kära vänner!

Kära dänsbändslovers!

Over and out från mig Knasson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gabbe på kongas..?

Anonym sa...

jävlarannamma med låten Pickadulverman borde vara gjuten.......?

Anonym sa...

Ge mig Småland - Harry Brandelius