3 aug. 2009

Från Frank Anderssons blogg





Saxat från Frank Anderssons blogg:

"Nu har jag vart på Mallorca och tagit mig ett järn i nån vecka.

Träffade mycket trevligt folk. En kille var från Gisslaved som ligger strax utanför Hällabäck, I djupaste Småland. Han kallades för Bärjett. Trevlig.

Vi hade mycket gemensamt. Vi båda gillar mat och har ett sjukt intresse för träning och hålla sig i form. Han kan karate berättade han. Otroligt!

Han visade några häftiga karateslag som han kommit på själv. Han slog hårt på en bardisk och skrek "Hackaa" på kinesiska. (tror det var kinesiska). Kändes tufft. Många tittade på. Häftigt.

Bärjett är någon sorts alltiallo på en vägkrog sa han. Synd på en sån bra kille.

Vi ska nog ses igen. Bjöd in Bärjett till min lägenhet i LA. Han kommer kanske över till hösten. Kul! Jag gillar Bärjett. Han känns som sonen jag aldrig fick.

Han lovade att visa upp lite träningstips när han kommer. Spännande!

Stay Black, Frankie"

PB

2 kommentarer:

Anonym sa...

Arank Fandersson

Anonym sa...

Sats Mundin