28 dec. 2009

Bergets Nyår & Mallorcakarameller

The Best of 2009!

Är det inte klokt så likt mig? Det är ju nästan jag.


Halloja


Den Amerikanska Dressingen, Livets frukt va.


2009 var året då Sibylla satsade på att bredda affärsiden med gym.


Hela året har jag letat efter en soptunna som det står "Bergets bror" på.


Den klassiska nunnbilden. En vårdag i maj 2009. Man måste nästan ha varit med för att förstå.


Nissavallen i Spanien. Ett herrans liv.


Gillar att måla. Både på duk och bakom målvakt.


Genomklämmigt kändismöte.


Arga taxichafförer såg oss som konkurrenter. Därför blev bilen "vandalismo".


En vanlig morgon på båten. Här dricker jag min nyttiga morgonsmoothie.


Frädde vettu. Man måste ha träffat han för att förstå.


2009 var året då jag Berget myntade ordet fetcash.


Här är när Frank träffar mig för första gången. Han nämnde mig i sin blogg.


Vår nyanställda (och numera nysparkade) blomsäljare Abbe


Detta var också året då jag och Jocke fick vara med i Körslagshelvetet på TV. Kul!


Här behöver man egentligen inte säga något alls. Bennys grill, say no more.

Vi ses 2010!
Berget

Inga kommentarer: