28 dec. 2009

Knassons Nyår & Malungskarameller

The Best of 2009!

Larz Kristerz,det största som hänt sedan Ravelli tog den avgörande straffen mot Rumänien 1994


V29 träffade jag den största Mighty Moosefan ever liksom.(Gislaved Hockeylag)


På bolaget var det lop pis. Allt kan hända på Dansbandsveckan i Malung alltså!


J en dansant Malungshjälte bland alla andra. Kanske en av de största?


Hulk Hogan tog det lugnt och hängde i down town Malung.


Här försökte jag raka in "PB" på bröstet. Ännu en crazy dag på campingen i Malung vettu.


Får jag lov? Höhö


Min bästa vän från Burseryd tar sig en korv i ett öltält. God korv, god öl och fin musik.



Willysmartin är med varje år. Han har varit med sedan starten 1997.


Hoppsan hoppsanja.

Snart bara 29 kvar!!
Over and out från mig Knasson

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan det vara så att PB ha tagit ett glas rött på bild nr 9. Verkar som det är slutet på förfesten, PB ser redo ut för dans :o)