5 sep. 2008

En som höll till vänster


Ett mejl har inkommit till en restaurang & pub på Mallorca.

Ett spännande mejl.

Hej mina kära e-4:an vänner.... Jag och mina vänner från Halmstad var nere i Magluf nu i somras och hade det hur kul som helst för andra året i rad... Nu är det kört för mig...satt och titta på era bilder från just denna period.


Den enda veckan på hela året som man kan svina och göra som man vill typ fångas påbild!!

Snälla grabbar vet inte vem som jobbar just nu där nere men skulle du Berget,linkan,johan eller ni andra vilja ta bort 2 foton där jag råkar hångla upp en kvinna? Jag har ju varit ihop med min tjej i 7år!!!


Bilderna jag snackar om är kollage ???-???(hemligt, PBs anm) Jag har blå tshirt och kysser en tjej det andra är när ja håller om samma tjej.

SNÄLLA ni räddar verkligen en Hallänning...(Berget älska Halmstad BK)
Vet inte rikitgt vad ja ska säga mer ,mer än att varje dag är ja beredd på att honska få veta
Ni kommer samtliga få en fin present nästa år (resan går samma tidpunkt) och jaghoppas vi ses igen!


Bästa baren i världen ps berget och johan ni kanske minns migeftersom jag köpte alltid Jäger Fanta o sprite i en karaff varje dag i en vecka!

Hoppas ni raderar dem ...Love från Hstad!!!

mejl slut.

PB

Inga kommentarer: