9 sep. 2008

a-kassa mi casa


Jahoppja.
Hittade inte min faktura.

Gick in på "min sida" på a-kassan och skrev ett meddelande.
Ville ha tag på ett ocr-nr så jag enkelt skulle kunna betala.

"Hej, Hade som mål att betala min akasse medlemsfaktura i går. Dock hittade jag inte fakturan.
Därför undrar jag om ni kan skicka en ny eller meddela här vilken summa och OCR-nr jag har.
Tack på förhand.
Mvh PB

Det exakta svaret blev:
"Hej Medlemshandläggarna har inte tillgång till denna funktion.
Har du medlemsfrågor får jag hänvisa dig till mail via internet till medlem.
Vänligen Lotta Svensson"

Hm

"Har du medlemsfrågor får jag hänvisa dig till mail via internet till medlem"

Mail skickas oftast via internet va?

Jag är medlem.
Ska jag maila mig själv?
Ska jag skicka ett mail från min hotmail till min hotmail?
Vad ska jag skriva?

"Hej PB, vad har jag för OCR-nr?"

PB

Inga kommentarer: